duminică, 5 septembrie 2010

Blue Air decoland cu 40%,la 200 milioane euro pe acest an

     De anul trecut pana in prezent s-au schimbat trei directori, in cadrul companiei Blue Air. Fiecare dintre acestia au condus la cate o realizare, si anume: Gheorghe Rataru a reusit sa transforme compania intr-un brand puternic in Romania, Adrian Ionescu a atras cel mai mare numar de pasageri, ajungand la 1,72 milioane de personae(transportate in 2009) obtinand cel mai bun profit Blue Air de 1,5 milioane de euro, iar de sase luni Sherif Usama are misiunea de a o aduce pe prima pozitie pe piata low-cost, eliminand competitia de la Wizz Air.

     Desi a traversat un an critic, compania aeriana a inregistrat o crestere a cifreri de afaceri ajungand la 148 de milioane de euro, in timp ce profitul s-a situat la 1,5 de milioane de euro. Acesta fiind un progres , intrucat suma a crescut de opt ori mai mult decat in anul 2008.
     “Prioritatea noastra este de a mentine o pozitie puternica pe piata autohtona si internationala.” a declarat managerul acestei companii, care prevede o majorare de pana la 40% a veniturilor pana la sfarsitul anului 2010.
     Un rezultat satisfacator a fost inregistrat de Blue Air si de la baza din Cipru, care a avut zboruri catre Bucuresti, Viena, Varsovia, respectiv Milano, iar acest succes se datoreaza desigur numarului mare de romani, care se duc pentru a muncii acolo. Ca orice companie aceasta mai are si datorii, insa Nelu Iordace (finantatorul acesteia) da vina pe criza financiara.


An                      Cifra de afaceri(mil euro)           Profit (mil euro)

2009                                    148.7                                        1.5
2008                                    129.4                                        0.2
2007                                      95.7                                        0.26


                                                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu