Piata produselor de lux in Romania a fost, in ultima perioada estimata astfel:
2009 =>> 350 milioane euro (ceea ce reprezinta o scadere de 35% fata de anul 2008)
2010 =>> 260 milioane euro ( ceea ce reprezinta o crestere de 30% fata de anul 2009)
Aceasta evaluare cuprinde moda si accesorii, auto, imobiliare, ceasuri, bijuteri, iahturi. Asadar piata luxului din Romania a scazut vizibil in ultimii 2 ani, si se pare ca pe viitor va continua intr-un mod similar. Cu toate ca veniturile de peste 1 milion de euro s-au inmultit in aceeasi perioada de timp.
2009 =>> 10.000
2010 =>> 13.000... de romani detin aceasta suma in euro.
Cat despre sectorul de lux pe glob in anul 2010, lasam cifrele sa vorbeasca...
12%- crestere pe piata americana
6%- crestere pe piata europeana
22%- crestere in Asia
Fapt ce denota ca Asia estimeaza o crestere mai mare decat America si Europa laolalta in cadrul acestui domeniu de activitate. Liderul de piata fiind Louis Vuitton Moet Hennessy, raportand un profit de 50% in primele sase luni ale anului in desfasurare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu