luni, 30 august 2010

Cum este Romania?!

     Voi incepe prin a spune parearea mea legata de situatia economica de la noi din tara. In acest moment criza financiara afecteaza marea majoritate a poporului roman. Dupa cum am mai tinut sa precizez, sistemul dupa care functioneaza Romania, in prezent este unul ingrijorator. Groapa in care ne afundam este tot mai adanca si mai intunecoasa, metaforic vorbind. Se discuta de cateva saptamani despre un subiect, foarte important din punct de vedere al guvernantilor, si anume de remanierea care se va face chiar de catre Prim-ministrul Romaniei, miercuri pe 1 Septembrie (data impusa de presedintele tarii, Traian Basescu). Cu toate acestea, eu consider ca remanierea nu va ameliora situatia economica,ci tara are nevoie de un sistem " sanatos". Zilele acestea am vazut la emisiuni de televiziune si nu numai, diferite confruntari politice intre actuala putere si opozitie. In mod special am observat faptul ca, opozitia nu ezita in a critica actualul guvern, insa in discutiile si declaratiile acestora am auzit numai insulte, dar deloc solutii care sa ridice situatia agravata a Romaniei. Pentru a castiga teren in fata puterii, opozitia ar trebui sa vina repede cu propriul program de iesire din criza, de data aceasta unul credibil si eficace, care sa intreaca neputinta demonstrata de actualul guvern Boc.
     Crin Antonescu a afirmat, ca PDL are un comportament tipic unei gasti mafiote. Declaratie care era de asteptat sa fie facuta de presedintele PNL, dar aceasta dupa cum spuneam mai sus, ar fi trebuit urmata de o serie de solutii benefice. Intrucat eu comunic astfel opozitiei: " Doar cu expunera unor declaratii jignitoare nu aveti nici un fel de sansa, eu astept de la voi solutii realiste." Imi pun baza in opozitie,deoarece se dovedeste a fi oricum mai capabila decat actuala putere, dar daca vor continua sa stea cu mainile incrucisate, s-ar putea ca aceasta incredere a mea in ei sa se naruiasca. Iar cu aceste cuvinte, cred ca este de acord intregul popor.
     Zilele acestea vor fi unele horaratoare pentru Guvernul Boc, asa ca astept si eu "marea confesiune" a premierului.
     Bineinteles ca Romania are mult mai multe probleme, inafara de cea enuntata de mine, insa in acest moment doresc sa imi canalizez atentia doar asupra acesteia.

Un comentariu: