vineri, 3 iunie 2011

Bratara Gucci in sprijinul Japoniei

     La sfarsitul lunii aprilie, bine cunoscutul brand Gucci a lansat, in scop caritabil, o editie limitata de bratari, sustinand astfel eforturile de revenire ale Japoniei in urma catastrofei produse pe data de 11 martie 2011. Repercusiunile acestei intamplari neprevazute si zguduitoare pentru intreaga Japonie se pare ca si-au pus amprenta pe o parte majora a populatiei lumii, fiind puternic afectate apa, aerul si solul. Odata cu aparitia acestui seism ce a atins o magnitudine de aproximativ 9 grade pe scara richter populatia a suferit o pierdere de 18.000 de persoane, semnalandu-se inca 10.000 disparute care probabil au avut aceeasi "destinatie", precum intregi zone care au fost devastate, iar acum se cer refacute.
     Cu o tesatura ce etaleaza culorile steagului Japoniei, alb si rosu, aceasta bratara este accesorizata cu un medalion pe care este inscriptionat mesajul "Gucci loves you". Comercializarea bratarii a inceput in Japonia, iar acum s-a extins in SUA, Europa si Asia. Pretul acesteia se perinda in jurul valorii de 80 euro, un pret nu foarte mare, in cazul in care ne dorim cu adevarat sa contribuim la refacerea Japoniei. Din pacate, inainte ca aceasta tara sa se confrunte cu astfel de calamitati, a avut parte de scaderi economice semnificative, fiind depasita din acest punct de vedere de catre China.  Acum Japonia trece prin clipe destul de grele, insa ma bucura faptul ca intreaga planeta si-a pastrat acest spirit de solidaritate, sarindu-i in ajutor.
Bratara se va vinde in curand, si in Romania, la magazinele specifice brandului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu